۱۳۸۸ خرداد ۲۴, یکشنبه

اطلاعيه دوم

اطلاعيه شماره دو دانشجويان آزادي خواه و برابري طلب- خط بازسازي در خصوص كودتاي خامنه اي-احمدي نژاد

اگر خامنه اي و احمدي نژاد بر بيت هاي رهبري و عمارت هاي دولتي و نظامي حكم مي رانند، اما شاهديم كه جامعه حاكم واقعي پشت بام ها، كوچه ها و كوي هاي دانشگاهي و مسكوني است. مردمي كه همبستگي و همسرنوشتي خود را در مواجهه خون آلود خود با گارد ويژه و لباس شخصي ها تجربه مي كنند. مردمي كه درب هاي منازلشان را براي كمك به يكديگر مي گشايند و دست در دست يكديگر شعار مي دهند و در كشاكش خون و باتوم و گلوله، به يكديگر غذا و آب و مهرباني تعارف مي كنند. خوشا مبارزه براي آزادي. خوشا رهايي جمعي.
شهروندان مبارز، برخي زمزمه مي كنند كه اي كاش اين مبارزه رهبري بيابد. اي كاش رهبراني به ما مي گفتند چه كنيم و چگونه پيش رويم. هنوز چشماني به لب هاي خاتمي ها و موسوي ها دوخته شده است. لب هايي كه در هنگامه هاي دشوار جز به تسليم و مذاكره دعوت نمي كنند.
شهروندان
براي رهبري اعتراضات خود به بالادست ها چشم ندوزيد. رهبر شمائيد. در محله ها، دانشكده ها، كارگاه ها و كارخانه ها كميته هاي همبستگي مردمي عليه كودتا را شكل دهيد. بازو به بازوي يكديگر دهيد. در اين كميته ها نحوه و چگونگي مبارزه با دولت كودتايي را بحث كرده و سازماندهي كنيد. اگر دولت كودتايي جامعه را از رسانه هاي آزاد محروم كرده است، اخبار و مقالات را جمع آوري كرده و با چاپ و تكثير آن توسط كميته هاي همبستگي، مردم را از وقايع مطلع كنيد. پزشكان و پرستاران به درمان صدمه ديدگان بپردازند. تجربيات و مهارت هاي خود را در اين كميته ها يكپارچه كنيد. در دانشكده ها و خوابگاه ها كنترل ساختمان ها را به دست بگيريد. به هر ميزان كه شما جلو برويد كودتا عقب خواهد نشست و به هر ميزان كه عقب نشيني كنيد رژيم تا درون اتاق هايتان پيش خواهد آمد.
جوانان
با دوستان نزديك و همرزم خود واحدهاي كوچك گارد ملي را تشكيل دهيد. گروه هاي كوچك سازمان يافته و هماهنگ حتي با دستان خالي و سنگ و ميله قادر به حفاظت جمعيت مردم از وحشيگري اوباش كودتا هستند. مهاجمان مشتي اجير شده و حقوق بگير هستند. خصلت آنها خصلت سگ است. در پي جمعيت هراسان مي دوند و مي درند، اما همينكه بايستيد مي گريزند و به آغل هاي خود پناه مي برند. واحدهاي دفاع از زنان و سالمندان را تشكيل بدهيد. خيابان هاي شهر از آن شهروندان است. از امنيت خود و ديگر شهروندان دفاع كنيد.
مبارزه اي كه اكنون در جامعه جاري است، حيات آتي ما را تعيين خواهد كرد. براي اعتصاب عمومي آماده شويد. چرخ هاي اين جامعه را همين مردمي مي چرخانند كه توسط دولت كودتايي به رسميت شناخته نمي شوند. با اعتصاب عمومي از قدرت خود آگاه شويد. با توقف كار، بستن كارگاه ها و مغازه ها، حاضر نشدن سر خدمت اداري و‌ تعطيل كردن حمل و نقل نشان خواهيم داد كه حيات و سرزندگي جامعه ناشي از تك تك انسان هاي مولد آن است و نه دسته دسته نظامي و گله گله معمم.
با ايمان به پيروزي پيكارمان
دانشجويان آزادي خواه و برابري طلب- خط بازسازي
24 خرداد 1388
(از همه رفقا و هواداران و مبارزين مي خواهيم در تكثير اين اطلاعيه ما را ياري دهند)

۱ نظر:

  1. سلام رفقای حکمتیست ما انقلاب میکنیم و کودتا را پس میزنیم بعد منتظر میشویم تا شما از انگلیس تشریف بیاورید و حالشو ببرید!
    بیلاخ.

    پاسخحذف